onsdag 26 augusti 2009

FÖRSTAPRIS I LYDNADSKLASS I

Jippie, jag & Diesel fick ett förstapris med våra 168 poäng i lydnadsklass I! Han var otroligt duktig, det är lite finslip vi har kvar.
Jag var så nervös att jag ville kräkas innan - på riktigt. Men nu känns det jättebra!

Det var 19 startande i klassen och vi kom på fjärde plats! Jag är riktigt nöjd med vår insats!
Det enda som var retligt var att de som placerade sig på tredje plats hade 168,5 poäng och alltså bara 0,5 poäng mer än oss... De fick en JÄTTEFIN plakett i glas...den hade vi velat ha! Men man kan inte få allt! :-)

Nu är jag så trött efter att nervositeten har släppt, så nu är det sängen som gäller!!!

Synd om alla er som inte har Diesel som familjemedlem och träningskompis! Ni missar nåt! Han är BÄST på alla vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar