lördag 22 augusti 2009

Dax att ta tag i pointsräknandet!

Näe, nu är det hög tid att återuppta pointsräknandet!

Det gick faktiskt riktigt bra när jag körde det i våras, så det finns inga ursäkter längre.
Om jag dessutom skriver upp det här på bloggen till allmän beskådan måste jag ju fullfölja också, annars får jag ju skämmas!
Jag ska äta 22 points per dag enligt Viktväktar-kalkylen.

Frulle: 2 points (smoothie av miniYoghurt, en halv banan och frysta bär samt ett äpple och vatten till det).

Då får man se det såhär: Nu har jag hela 20 points kvar att äta idag!!! Så om jag vill smälla i mig en 100-grams chokladkaka á 12 points så kan jag göra det!

3 kommentarer:

  1. Jättekul! Fortsätt i den här stilen, att skriva mycket! Kul att läsa "allt" om er. Bajs o sånt:-)
    JAg har lagt till din blogg i googlereader så jag ser direkt på startsidan när du uppdaterat!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Förresten! Tips! Lägg en länk högst upp "Till startsidan". Annars kan det vara bökigt för en del att komma dit om de vill läsa mer. Det händer ju ibland att man kommer fram via direktlänk till ett inlägg.

    Du använder väl Picasa också, va? Därifrån får du upp ett foto i bloggen på 5 sekunder, i rätt storlek och allt. Ursmidigt!

    En kram till!

    SvaraRadera
  3. Hej kära mor i stugan!
    Hur länkar jag "till startsidan"? Hmm, får kolla upp det där. Annars kan man ju trycka på bloggnamnet "Hanna Nordell" så kommer man tebax.
    Har inte satt mig in så mkt i funktionerna ännu, får bli snart!

    Kjamis

    SvaraRadera